مهندسي مكانيك خودرو
مهندسي مكانيك خودرو



 

سيستم انژكتور تك واحدي با فشار بالا(UPS)

اين پمپ ها نسل جديد از پمپ ها تكي هستند كه داراي فشار تزريق بالا تا bar2200 هستند و دليل آن كنترل ورود و خروج سوخت از طريق سوپاپ هاي الكترونيكي مي باشد.

انژکتوری تک واحدی فشار بالا

 

طرز كار سيستم يونيت پمپ :

         در اين سيستم هر سيلندر يك پمپ مستقل دارد كه توسط ميل بادامك به كار مي افتد.سوخت با فشار زياد پس از كنترل درسوپاپ سولنوئيدي با فرمان ECUبه لوله فشار قوي رسيده و به انژكتور منتقل مي شود.

         پلانجر نيروي خود را از بادامك ميل سوپاپ مي گيرد.

         سوپاپ هاي پمپ توسط سولنوئيدتحريك مي شوند و سولنوئيد از طريق واحد كنترل موتور مديريت مي شود.

انژکتور

سیستم یونیت پمپ UPS

 

لوله هاي فشار قوي :

         لوله هاي فشار قوي به دليل بالا بودن فشار و كاهش افت فشار در آنها داراي طول كمي هستند.

         همه واحدها داراي يك لوله كوتاه فشار قوي هستند كه با طول يكسان در تمام سيلندرها بوده و مقاومت كافي در مقابل سوخت با فشار بالا را دارد. اين لوله ها بدون درز و داراي قطر خارجي6وقطر داخلي 1.8ميلي متر هستند.

لوله های فشار قوی پمپ انژکتور

لوله فشار قوي
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 آبان 1390برچسب:, توسط خشنود دولت |